Thursday 24 November 2011

Awal Muharam..1433H.

Wahai Tuhanku, bersihkan hatiku daripada bersikap bermuka dua, dan bersihkan amalanku daripada riya', dan bersihkan lidahku daripada dusta, dan bersihkan mataku daripada kecurangan. Sesungguhnya Engkaulah yg mengetahui setiap jelingan mata yg curang dan segala sesuatu yg tersembunyi di dalam dada.
Ya Allah...kau peliharalah hatiku,Kau peliharalah Mataku,serta kau peliharalah pelakuanku agar ak dapat menjauhi segala yg terkeji dimatamu Ya Allah ...........
Ku xberdaya Ya Allah.......pernah ada antara sahabatku,mengajak untuk kluar malam bersama llaki bkn muhrim............tpi kau sntiasa menjadi keutamaan di hati ku..cepat2 ku kmbali pada jln mu...ku bersyukur kerana masih kau pelihara dari perkara2 yg mungkar...pelbagai cara serta jalan yg dapatku  gunakn agar mengelak dari terjebak ke jln itu..Ku berdoa agar sentiasa berada di dlm rahmatmu Ya Allah serta jauh dari sesuatu yang  mendorong kearah kemurkaanmu..
Tidakku pinta,hati ini disakiti,Tidakku pinta juga ingin mnyakiti hati sesiapa pown..tp itu lah yg dinamakan Qado' dan Qadar yg telah ditentukan.....Agar kita berbalik pada Pencipta,jgn mudah cinta akn dunia yg sementara.....
Moga Sem.4 yg yg akan tiba lbeh baik dari sem.yg lpas..Insyaallah..serta tanggungjwb serta amanah yg telah diberikn dapatku laksanakan dgn sebaik mgkin serta mndapat redha Ilahi.....amin..Moga Reslt sem.3 nie lbeh baik dari yg lpas....aaammminnnn,,,...Ya Allah..
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...